Hare Krischna

Lyssnade nyss på en Hare Krischna-man som kom till skolan.
Det var jätteintressant faktiskt att lyssna.
Träffade på Malin och satt brevid henne. Det värsta med oss två är att vi skrattar när man inte får skratta.
Han berättade att han skulle sjunga en sång för oss och ni kan ju gissa om vi försökte hålla oss?
Det är ju så himla respektlöst när man sitter och skrattar åt någon för det är ju inte ens kul det vi skrattar åt.
Det värsta av allt var att han kollade på mig när jag satt och försökte hålla mig. Om jag börjar skratta så kan jag verkligen inte hålla mig! Det kommer som ett ljud från halsen när jag trycker ner skratten.

Jaja så var det med det. Idag ska jag träna.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0