Hemsk morgon

Imorse kommer min pappa och bankar på dörren. Jag hade försovit mig.
Jag åker hemifrån klockan 7 och jag vaknade halv 7. PANIK! Hade ingenting fixat tills idag och jag skulle packa väska med.
Det var alltså bara att springa upp ur sängen och dra på sig kläder man hitta på golvet för att sedan åka i samma tofs som man sov i.
Nu har vi kommit till de här kända hösttiderna då man faktiskt inte bryr sig så mycket längre.
Det är också lite extra lätt att man försover sig för man bryr sig inte.

Som tur är så har jag bestämt mig för att inte bli deppig. Men jag blir det ändå. För att jag har ont i huvudet som fan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har tur som kan åka i morgontoffsen, mitt hår står åt alla håll och kanter och går inte att få iordning utan en dusch. Jag tycker att du ska gå till en optiker och kolla din syn. Du kan ju annars gå till sjuksyster på skolan så kan hon hjälpa dig där. Jag hade ont i huvudet när jag gick i mellanstadiet, jag gjorde då ett syntest hos skolsköterskan vilket visade att jag hade synfel.

2010-10-12 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0