Ivars kompisar

Trodde att det skulle gå dåligt att plugga. Men det har gått bra! Trodde inte jag skulle förstå Naturkunskapen eftersom jag inte fattar vad min lärare säger och jag kan oftast inte läsa men nu gick de riktigt bra.

Efter naturkunskapspluggandet kom Felicia och Petra förbi med hundarna. Samtidigt som dom kommer till oss så kommer Magnus och Ingela med sin hund. Ivar fick leka av sig. Han tyckte det var jätteroligt och spännande att leka med en massa tjejer.

Lisa:


Stina:

Elsa:





Elsa var som vanligt helt galen och kuutade runt hela gräsmattan. Ivar tyckte det var jättekul men han var ju inte lika snabb och smidig som Elsa precis :P
Skönt att dem fick leka av sig. Hoppas Ivar känner att han har gjort det så att han inte blir så jobbig ikväll :P
Nu ska jag titta lite mer på en Svenska grej.
Ikväll ska vi nog för övrigt göra våfflor hemma.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0