konstigt

Det är så konstigt med konstiga människor kan se på konstiga människor och fatta vad som finns därinne.
Kan inte förklara eftersom jag är av dem konstiga.
Finns några få som kanske inte vet vad som snurrar runt i mig men dem har hittat det stora rummet som ligger djupt inne.
Förmodligen så fattar ni inte vad jag pratar om så fundera inte på det heller.
Bara en viss typ som kan förstå.

Är glad för dem två värdefulla sakerna som vistas runtom mig och vet. Och kan påverka mig. Jag måste låta dem göra det istället för allt dåligt som också finns här. 

Ha en trevlig fredag.
Ska försöka göra lite roligare blogginlägg framöver :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker att bloggen är till för att ventilera om vad man vill oavsätt humör. Så för min del får du gärna skriva sådana inlägg. Tyvärr är jag en av de som inte förstår dock ;)

2010-10-15 @ 18:44:57
Postat av: Amanda

haha ne det är ganska förståeligt ;) Skrev om två personer :)

2010-10-16 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0