bikinisar

Nu har jag kollar lite bikinisar som jag eventuellt ska ha med mig till Rhodos. Behöver ju inte så mycket eftersom vi bara är där 1 vecka.

Det här året köpte jag 6 bikinis och har massor från årena innan det men nu har jag plockat ut ett par stycken!



Dessa kommer jag nog ha med i alla fall.
Den guldiga är dock lite mer på skoj. Aldrig använd och jag fick den av mamma nån gång för ett par år sedan :P

Här är några delar som jag kommer plocka med mig men har inte bestämt mig för vilka än?

Nu kollar jag på biggest looser.
Min pappa gjorde världens godaste mat nyss som jag bara smakade på precis eftersom jag åt för typ en timme sen.

Vill även meddela att jag missar insparksfesten. Men nu vill jag bara bli frisk så..
Vi hörs imorgon. Då ska jag även till skolan.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0