Hemma!

Har kommit hem från rhodos nu! Kom hem för kanske 2 timmar sen och nu har jag fixat in bilderna på datorn. Vi har tagit över 300 bilder och datorn är helt seeg och jag med!
Efter detta inlägg ska jag packa upp och försöka tänka positivt inför klockan 7-bussen imorgon så att jag inte blir deprimerad.

Den här resan har iaf varit heelt underbar<3 Min bästa resa faktiskt. Det ända negativa var att vi bara var borta 1 vecka :(
Har varit varmt och soligt varje dag. Dock lite molnigt mellanåt de två sista dagarna men trots det så var det iaf över 30 grader varje dag.
Idag är jag för trött för att skriva.
Men jag kommer informera er massor om min resa! Jag börjar imorgon.

Puss & godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0