kräftskiva

Hela helgen har jag legat och försökt blivit frisk men igår blev det lite kräftskiva på Eriks land :)

Vi lekte leker och åt en massa goda saker så jag blev helt proppmätt. Blev typ bara vatten att dricka på kvällen också eftersom jag är sjuk :(





Här plocka vi upp cornflakespaket från golvet till bordet med tänderna. Inga händer eller knän fick ta emot.
Det är svårare än det ser ut. Jag hade tighta jeans på mig som höll på och spricka. Sen kunda jag inte böja knäna eftersom dem var för tighta så jag fick splita ner med huvudet och jag klarade ända tills man skulle pussa golvet. Bra va? :)







Här var mest matbilder men tog ej så många eftersom jag inte är bra alls.
Ska gå till skolan iaf så att jag fixar allt osådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0