Kungarna av Tylösand

Någon som såg detta sjuka program igår? Jag hade hört talas om programmet ganska mycket innan så ville bara se hur sjukt det var.

Jag stängde iaf av teven när man fick se hans bajs i toaletten som det var stopp i.

Fyfan vilket vidrigt program. Hur kan man ens vilja vara med i ett sådant program? Jag som trodde att det skulle vara någorlunda bra! Har ju bott på det där hotellet när jag var liten och skulle vilja åka tillbaks eftersom det är för lite äldre men fyfan. Vidrigt är ordet. Usch!

Men om dem människorna kan stå för det där så är dem ju ganska modiga ändå.

 

Snart kmr mamma in till stan. Ska möta upp henne och gå lite på stan.

Har nackspärr i ena axeln också typ ;)

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag pallade halva programmet iaf. Har ett ord som sammafattar det hela PINSAMT! Hur betedde dem sig? Slå rekord i att ha så många brudar som möjligt då, äckligt rent ut sagt!

2010-09-09 @ 20:20:17
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha jag vet :P Helt sjukt. Jag blev verkligen äcklad :P Kändes inte värt att kolla på ett sånt program.

2010-09-09 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0