mardröm

Imorse höll jag på att sjukanmäla mig. Har legat och yra hela natten och självklart drömmer jag samma sak som jag gjorde för ett par veckor sedan.

En av mina största rädslor är att bli påkörd eller att någon i min omgivning blir påkörd!
Inatt drömde jag att hela familjen+ Martin och Erik var med(precis som i förra drömmen) och vi stod nere i rececentrum för att vänta på bussen. Allt bara krånglade och vi visste inte hur vi skulle ta oss hem. Sen kommer flygplan som såg asläskiga ut och landar där bussarna kom. När nästa plan hade landat och kört förbi oss så kommer en säkerhetsvakt fram till mamma och pappa. Då kommer jag på- MATILDA!! Mamma & pappa rusar efter men hittar henne inte. Sen lyfter mamma på ett skynke. Där ligger Matilda med inga ben kvar och gråter! Jag känner bara hur min värld rasar samman typ.

Usch! Sist jag drömde att Matilda blev påkörd så hade hon inga ben då heller och det var samma sak. JAg bara står och skriker och ser mig själv skrika.

Haha låter kanske inte så läskigt men det var det verkligen! Speciellt när man ligger och yrar under hela sömnen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har en bok som heter Förstå dina drömmar, jag vet inte om det står så mycket i den men du kan få låna den om du vill.

2010-09-15 @ 16:41:49
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh vad glad jag skulle bli om jag fick det. Jag tycker det är intressant att tolka drömmar :)

2010-09-16 @ 09:49:49
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0