Shopping

Herregud vilken bra dag. Trots min nackspärr så har dagen varit asbra!!

Skulle egentligen pluggat men mamma och Stina kom ju in till stan så ville gå med dem.

När vi stanna på Lindahl's ser jag till min förvåning Erik och Josef gå utanför. Hade ingen aning om att dem var på stan så jag träffa på min älskling ganska mkt ;)
Vi var på stan och sen drog vi till maxi för stina hitta ingen jacka på stan.

Men jag då ? JOO, jag gick in på MQ och hitta massa fint! Och vem har världens snällaste mamma då`:O Hon gav mig en jättefin jacka och en jättefin klänning! Ni kan inte fatta hur glad jag är. Sen när vi kom hem har hon även lagat jättegod och lyxig kycklingsallad.
Fy, får dåligt samvete av att du är så snäll!


Min fina mamma :)

Jag fick konstiga skuggningar i ansiktet :P


Stina shoppa en del hon med :)


Klänningen från MQ

Jackan med fårskinn (går att ta bort) från MQ

Sen köpte jag lite praktiska saker till Rhodos inne på h&m :) 



Sen en till sak! (bli inte trötta på mig nu) nästan alla mina kläder från h&m kom hem idag och dem satt skitbra!
Nu är det bara ett linne och en skjorta kvar :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: oh va härligt, ska spana efter en sån nästa gång jag är på gina! ;)

Jo, de e ju billiga med så man kan ju köpa massor med färgen utan att de blir hål i plånboken ;)

Riktigt snygg jacka du fick, såg himla mysig ut ;P

2010-09-12 @ 13:21:23
URL: http://owcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0