Skämsigt!

Idag efter frukost så begav mig jag och Erik ut i min skog för att springa 4,2 km spåret. Gick ju inte så värst bra eftersom jag är så otränad efter min sjukdom.

Jag bara gnällder och var hur jobbig som helst. Tillslut blev jag asarg och fick värsta utbrottet på Erik när jag själv stannade. Mitt psyke klarar ibland inte av att springa med nån annan för jag bara retar mig då och stackars Erik fick ta mina utskällningar.

Dum som jag är så tror jag ju att jag är själv i hela skogen :P När jag vänder mig om kommer en tjej som jag typ känner som bor här :P Pinsamt!

Kände mig jättedum och kramade Erik och sa förlåt sen blev vi sams och fortsatte rundan.














































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0