sleeptime

Nu ska jag snart dra och lägga mig. Är så himla trött! Imorgon väntas en jobbig förmiddag=Tre långa lektioner och man är skithungrig.Sen lunchrast och sist mitt prov i turism.

Min springrunda förut var så jävla jobbig. Jag trodde att jag var frisk men inte helt i halsen märkte jag. Ska ta de lite lungt men ändå hålla igång samtidigt för jag måste bli bättre på att springa!
Sen gjorde jag lite magövningar.

Imorgon ska jag träffa min pojkvän ;) Då ska vi växla pengar och kanske dra & förtidsrösta eftersom vi e borta på valdagen.'

BTW, ni vet min soyayoghurt? Den var väldigt äcklig. Hade en jättesnuskig smak tyckte jag. Men ska tvinga mig att äta den för då kmr jag snart att tycka den e god! Den hjälpte i allafall massor mot min mage!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får ta med en frukt eller två så att du inte hungrar ihjäl. Det är skitsvårt att koncentrera sig när man är hungrig har jag märkt.

2010-09-13 @ 22:20:19
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja man måste typ ha det. Men som tur var så överlevde jag fram till lunch. Brukar alltid ha frukt på eftermiddagarna iaf :)

2010-09-15 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0