snällamami

Idag när jag kom hem från skolan så hade jag tänkt städa rummet och sen plugga och göra klart allt innan resan. Men vet ni vad? Min snälla mamma gjorde det åt mig igår! :)



Idag är jag så hiimla trött. Syns kanske lite genom mitt fakesmile på bilden.
Har iaf mina byxor-Mango, Linne-Urbanoutfitters, cardigan- Zara, halsband-nåt ställe och skor-DinSko.

Vill bara träna och tagga inför nästa vecka men måste fixa allt plugg.
Loggbok, uppstats om etik och lite monologer ska fixas nu!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: hej! måste börja med att säga att det var den BÄSTA komplimangen jag nånsin fått, fy vad glad jag blev, verkligen tack!:)



Det här kommer bli mkt att läsa men försök att inte somna;) som mest har jag vägt 72 kg. jag hade då en pojkvän som jag älskade och som älskade mig. i början ville jag att en förändring skulle ske men jag var LAT. det h ela började med att min kille tog med mig på gymmet en gång, jag följde med han en del dagar iv eckan och fastnade! det var något jag från början tyckte var kul, att få vistas i ett gym! sedan är det så att jag har varit sjukt sockerberoende, då jag var mindre var jag äckligt bortskämd med godis vilken dag jag ville i princip vilket har gjort det lite svårare för mig att bli av med "abstinensen".

jag tränade gym 4 dagar i veckan och eftersom mitt mål då var att gå ner i vikt cyklade jag väldigt mycket! efter en månad hade jag gått ner 2 kg och jag blev så sjukt glad och nöjd vilket gjorde att jag bara fortsatte hela tiden. så höll det på, 2 kg i månaden tills jag kom till min idealvikt - 57 kg. under den här tiden skippade jag all onyttigheter HELT de första tre månaderna, det gick faktiskt förvånatsvärt bra men jag antar att jag var så förbannat less på att se ut som jag gjorde så jag gav allt. efter ett tag började jag unna mig ngt gott en dag i veckan, fortfarande fick jag resultat.



det är i princip historien om hur jag gick ner i vikt. mitt första fysiska mål och nu är jag på andr amål!:)



Tränar du något själv och har du några mål?:)

2010-09-08 @ 18:44:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: hilda

tack söta amanda för att du höll tummarna för mig :) Hoppas allt är superbra med dig och familjen! kramar

2010-09-09 @ 01:35:01
URL: http://admin.nextinfashion.se/hilda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0