Trött

Vad kan man säga om igår? Jo jag var vääääldigt trött. Hade mitt rörelseprov runt 12 och sen var mitt sång prov runt halv 6. Igår var jag trött efter att jag gått runt och spänt mig. Alla var verkligen spända igår. Det var så jobbigt att vara bland dem sista men jag dog ju inte. Var bara väldigt trött när jag kom hem.


Ni får inte se mitt ansikte men älskling & jag sov i mamma och pappas sängar inatt eftersom vi vaktade lilla Ivar brevid oss ;) Deras säng är världens skönaste. Har dock inte fått så mycket sömn eftersom Erik vakna runt 6. Han låg och kollade på mig tålmodig men runt 8 orkade han inte så jag fick gå ut med honom.

Sen la jag mig lite och läste tidningen i sängen. Då gick min älskling upp och gjorde godaste frukosten åt mig :)
Nu har jag packat. Är snart dags för lunch! Sen måste jag skriva färdigt min etikuppsats om abort.

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Maria

Gick du ut och gick med Erik imorse? ;)

2010-09-18 @ 14:23:19
Postat av: Amanda

HAhaha oj xD Vad dum jag är! HEhe då är det bevisat att jag är ganska trött iaf :P

2010-09-18 @ 14:44:33
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: eriiiiik

haha jag vakna 6 o låg och kollade tålmodigt men till slut fick jag gå ut:D

2010-09-18 @ 15:25:25
Postat av: Maria

Vilken tur Erik så du slapp kissa inne ;)

2010-09-18 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0