1 augusti

1 augusti idag. Om en månad är det ju höst!! :O
Man får ta vara på det sista av sommaren nu så att man samlar på sig lite krafter tills hösten. Speciellt en dag som denna Det har ju varit toppenväder idag! :D
Jag har dock bara varit hemma ensam och legat vid poolen hela dagen. Synd att typ alla jobbar. Annars hade man kunnat åkt till en sjö.
Jag är ju hundvakt denna vecka också. Har jättelust att gå på stan.
Just nu känner jag mig nästan illamående pga av att jag legat i solen hela dagen..
Har ju som sagt bildbrist här på bloggen. Funderar på att dra och köpa en ny kamera den här veckan ifall någon kan skjutsa mig.
Bör även köpa en ny telefon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0