2 år





Ville bara meddela att idag är det 2 år sedan som jag och Erik började träffas. Tiden går fort men samtidigt så känns det som att mycket har hänt. Man går ju igenom olika motgångs- och medgånsperioder. Det sägs ju även att man märker om man kan hålla ihop eller inte efter 2 år så det återstår att se. Haha. Jag tar inget för givet längre. Men jag trivs så bra ihop med Erik!
 Vi matchar varandra med vårat olikt tänkande. Vi vill komma till samma plats i livet men vi gör det på olika sätt. Allt känns så tryggt med dig Erik och ingen kan slå dina myskvällar som du gör för mig.
Älskar dig<3

Vet inte vilken dag vi ska fira det. Idag var vi lite för trötta för det men imorgon kanske vi går på bio eller liknande :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis till er! Saknar dig <3

2011-08-23 @ 08:47:06
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0