Äntligen hemma.

Svampplocksoutfit ;)

Hej!
Idag kom jag hem ifrån ett äkta landställe. Jag bor ju själv på landet men där jag var nu var verkligen landet på riktigt! 
Måste ändå säga att det stundvis var riktigt mysigt. Eriks släkt äger liksom marken och allt runtomkring så dem har både skog och sjöar för sig själva, vilket betyder att man får bl.a  mycket fisk och mycket svamp.
Igår plockade vi kantareller. Har typ aldrig orkat det förr men där var det riktigt roligt att plocka eftersom man hittade det överallt. Jag plockade inte länge och fick iaf till påsen på bilden. 

Igår var vi hela kvällen ute i skogen och fiskade kräftor. Det var också mysigt stundvis men det tar inte lång tid innan jag blir uttråkad och irriterad. ;) 
Ne jag visste ju att jag inte var någon skogsmänniska men jag uppskattar ändå vissa stunder riktigt mycket och jag tror det är nyttigt att komma iväg såhär ibland. Då är det riktigt mysigt :)



Kommentarer
Postat av: idaaa

heeej amandiiies <3 va snygga gummistövlar du haaar! jag plockade kantareller igåår! :) gott på mackan på kvällen, så himla mysigt faktiskt. saknar dig. när ska vi ses egentligen??? .. :( jag ska träffa erik imorgon och på onsdag ska jag träffa en kompis och på torsdag ska jag till IKEA med erik om det inte blir så att vi tar det på fredag men då kanske vi kan träffas då?? åh hjälp vi måste ju hinna ses :(<3

2011-08-15 @ 17:12:18
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0