Dagens lunch

Min goda egenkomponerade lunch idag som är lite inspirerad av en sallad som Tyra Sjöstedt visade upp på sin blogg för ett par månader sen.
Gjorde en vanlig sallad, + la även i lite avokado, rödlök och melon. Toppade med naturella cashewnötter(snälla mot hyn) och skinka.
Sen ringlade jag över tzatziki varvat med liite sweetchili sås.
Svart kaffe till det.
Skitgott och bra att bara slänga ihop allt man har hemma till en god salladlunch :)
Lägger även upp ett annat recept senare idag!
Jag kom hem iaf för en stund sen eftersom jag sov hos Erik igår. Vi la oss tidigt för att Erik ska jobba som vanligt. Men jag unde inte sova så jag läste en av hans böcker för att bli trött. Och jag läste jättelänge i den boken. Hahahah inte likt mig att läsa bok precis xD
Erik känner ju även mig så han tyckte det var lite kul att hitta en bok på golvet imorse så jag fick ju ett litet hånande sms av honom när jag vaknade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0