Depp

Ville egentligen inte blogga idag eftersom mina inlägg bara blir tråkiga med gamla bilder och deppiga texter.
Idag har jag bara jobbat och jag var sjukt trött idag! Dagen börjar med att jag ska packa ihop ett paket oså tejpar jag ihop hela kartongen utan att lägga i produkten + att jag häller kaffe över hela mig.

Sen kom jag hem och deppade massor som jag gör lite varje dag nu för tiden. Men nu på kvällen har jag lyssnat på musik, sjungit osv samt provat kläder så nu känns det lite bättre. Jobbar imorgon med. Sen drar jag till stan och stannar nog där ett tag oså eftersom jag har en del vänner o träffa. Bl a Ida som flyttar till Bollnäs på lördag :( Men är glad för hennes skull dock! :)
Så de blir nog lite roligare inlägg framöver nu iaf :D
Puss på er och godnatt!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0