Hjälp :'(




Alltså HERREGUD! Jag blir rädd när det regnar såhär! :O Regnet liksom brakar ner. Det är som att nån häller ner massa hinkar med vatten. Har nog aldrig varit med om en sån här sommar då det regnar så konstigt! Jag får alltid massa tankar att hela jorden ska gå under.


Jaja!
Idag ska jag städa rummet tror jag. Lika bra att passa på.  Sen kommer min syster hem snart som har varit och hälsat på Hilda och även varit lite på fashionweek i Sthlm med hennes vänner. Då låg Karl Lagerfeldts colaflaskor i goodiebagen. Så himla avundsjuk är jag. Nu ska hon få berätta allt som hände för mig som suttit hemma med ett utslaget ansikte!

Hildas blogg:
http://nyheter24.se/modette/hildasandstrom/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0