Inte lyckat

Ehm... Lyckad kväll igårkväll!
Jag och Erik skulle på en fest i Haga och så skulle vi möta Hanna (som jobbat på västkusten hela sommaren) först i rececentrum.
Vi går ut till spårvagnen som går kl 9 och vi fick stå i 1 timma och vänta tills den kom trots att det skulle kommit typ 4 däremellan.
Jajja.
Sen träffa vi Hanna i en taxi och åkte till festen.
Några av Eriks kompisar var där och sen typ 7 tjejer kanske som jag aldrig träffat förr.
Hanna lägger sin iphone lite snabbt på laddnig med sin väska innan vi går in och hälsar på alla. Vi hinner sitta ner i 2 sek sen går vi tillbaks till köket och då har självklart någon snott den!
Det sjuka var att killarna hade suttit inne i rummet hela tiden och tjejerna kände ju varandra så dem var 100 % säkra på att ingen av deras kompisar hade gjort det.
Sen vill man ju inte vara sån som förstör hela förfesten och skapar västa dramat heller men vi kroppsvisiterade alla + kolla allas väskor men vi kunde inte hitta något.
Sen är varken jag eller Hanna dumma i huvudet så vi har ju våra aningar.
Men nu vill ju Hanna bara ha sin mobil så varför kan inte denna sjuka människa bara ge tillbaks den? En person som tar andras saker måste nog vara lagom uttråkad på sitt egna liv. Men kul att man kan roa sig på något sätt. Eller nåt. Stackars människa!
2 år gammal bild på mig och Hanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni skulle ha ringt polisen, det skulle jag ha gjort!

2011-08-20 @ 18:01:53
Postat av: Amanda

Sv:

Jag vet! Erik ringde flera gånger igår men dem var väll upptagna med annat. Lite synd eftersom att alla på festen var kvar och nån där hade ju tagit den och det hade ju kommit fram lättare med hjälp av polisen..

2011-08-20 @ 18:25:36
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var synd! Jag hade ställt till med ett jävla liv om jag varit där, ni skulle ha ringt mig ist då ;) hi hi

2011-08-20 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0