Min lördag



Två (och dem ända)bilderna ifrån igår


. Vi drack lite vin hos Erik sen åkte vi in till stan och såg först fyrverkerierna, sen Manesa, Deli och sist bishops.
Jag hade trevligt. Lite för mkt kanske. Men men jag mår bra idag! ;D
Dock så avskyr jag när folk dricker och beter sig illa samt bittra & otrevliga kärringar!
Vi kom ju in på bishops för vi gick in från grands entré. Sen var det tydligen 23 vilket vi inte hade någon aning om så det var ju lite kul att se en massa 40+are som dansade eehm skitsnyggt ;) Haha så vi dansade likadant typ :P 
Jaja.
Sen skulle jag och tapper på toa. Och som alltid på krogar så är det världens längsta toaköer och alla är dessutom lika kissnödiga!
Hur som helst så står 2 söta tjejer i min ålder där. Då frågar 2 sufittor på 40+ till tjejen framför mig om hon ska gå och kissa eller om hon ska sminka sig på toan för annars kan hon ta spegeln utanför?
Det gjorde mig så sjukt förbannad. Vi hade inte ens pratat med henne eller nåt? AAAH!
Som tur var så var den där söta tjejen trevlig tillbaka och drev med dom att hon skulle gå in o sminka sig. Sen fick jag ett ryck och förklarade för henne att vi vet att det finns speglar för vi är inte dumma i huvudet.
Sen var det min tur och då funkade inte spolarn på toan eftersom att en tjej hade legat och spytt och spolat 150 ggr så då meddelade jag det till dem medans jag väntade på min kompis som var på toan.
Då säger dom där bitterfittorna på ett drygt & dumförklarande sätt att jag borde gått och sagt till direkt. På ett sådant sätt så man bara vill slå till dom men man gör det ju inte såklart.


Sen iaf så gick dom in och testade att spola och då funkade det:
Sufittorna - Sådär gör man när man spolar vet du!
jag- Jo tack jag vet redan hur man spolar förstår du för jag har redan testat det ett antal ggr.
Surfittorna- Jaha det vet du?
jag: - Jaa!
Surfittorna- Vad bra.
jag - Ja precis!

AAAAAAAAAAAAH! Grejjen är att jag tkr det är så onödigt och bete sig såhär. Varför ska man vara otrevlig mot alla andra för? Vafan gjorde dom ens där?
Jaja .. det är inte fel på mig utan det är ju dem som det är synd om. Dom måste haft ett skittråkigt liv. Och det tänker inte jag ha! ;)
 Nu ska jag släppa detta och gå vidare. Haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0