Min vän Ida


Ida i Köpenhamn 2010 innan vi blev attackerade av 2 duvor :P

Måste berätta om min mysiga fredag. Jag träffade ju som sagt Ida i Linköping. Vi fikade och gick en sväng på stan. Skitväder var det också som vanligt när vi träffas. Men det gör ingenting för att vi är vana med att det alltid är pissväder när vi ska ses. Jag saknar iaf Ida nu när hon flyttat till Bollnäs men vi ska ses snart igen:)
Ida är en vän som jag aldrig kommer att släppa taget om och allt är alltid som vanligt när vi ses! <3

Idag har jag för övrigt jobbat, övningskört och hoppat studsmatta. Skulle tränat men träningsskorna är hos Erik så fick en ursäkt till att inte dra till gymet.
Ikväll blir det lite hemmaträning & måndagsmys med soppa, stuvad kantarellmacka och Svenska hollywoodfruar. Såklart!
Visst är det kul att så många roliga program börjar på tv nu på hösten?


Kommentarer
Postat av: Maria

Neeeej, jag missade Hollywoodfruarna :(

2011-08-23 @ 12:44:11
Postat av: Amanda

Kolla på tv3play. Det var jättebra! :D

2011-08-27 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0