Mina goda haloumisallad.

ÅÅh åt världens godaste sallad nyss och så finns det självklart inga batterier kvar i kameran.

Jag åt hursomhelst Haloumisallad med tzatziki. Det var så himla goooott!! :O

Jag blandade även i avokado, rödlök, päron och kokta+stekta rödbetor. Sen stekte jag smala haloumiskivor och la över sallad + tzatzikin. Ni fattar nog inte hur gott det var alltså!
Förlåt om jag bara skriver om mat nu men jag är ju bara inne nu om dagarna pga av mina allergiutslag :P Man vill bara baka massa chokladbollar och lägga sig i soffan och slappa men jag vill ju vara nyttig denna vecka så det går ju inte!

Jaja. Min syster gav mig massa inspo när hon kom hem och berättade om sin lilla trip till Sthlm.

Just nu vill jag:

-Åka och shoppa i Sthlm.
-Sitta på en uteservering eller gå ut.

Måste bli bra i ansiktet!
Nu blire kaffe & sen sitta med studioone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0