Sommarfesten

Hej!
Igår var det sommarfest som "På håret" och Hotell de geer hade ordnat här i lilla Finspång och då var jag hårmodell.
Dem få bilderna från min kamera är skitsuddiga men laddar upp det ändå ;)
Hur som helst så var det jättekul och jag var nöjd med både gruppen jag hamnade i och min frisyr. Nästan alla modellerna fick vara där hela dagen och fixa sig så det var ju lite varmt kanske men ändå kul :)
Sen blev det fest med 40+are på hotellet. Haha precis som förra lördagen xD
Jaja några ungdomar var också där och man kan faktiskt ha roligt åt vissas seriösa dans ibland till så himla bra låtar som typ "sommarnatt" osv. Jaja
Sen gjorde jag, matilda och malin en busig grej med våra mammor. Eller tom en till busig grej gjorde vi. Hahah! Men ni får inte veta.
Här kommer lite dåliga & suddiga bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0