Soppdag


Lånad från google.

Idag har varit en soppadag för mig men jag älskar ju soppa. Speciellt nu på hösten! :)
Först toscansk tomatsoppa till lunch och nu på kvällen skulle vi 3 tjejer som är hemma ha mussor-i-vitt-vin-mys. Men några musslor dog så vi gjorde en soppa på det istället. SVINTGOTT!!!
Jaja. Snart kommer pappa och Erik ifrån ifk och nu ser jag true talent.
Visst ska det bli kul att se alla talangtävlingar nu i höst? :)

Vi får se när vi hörs nästa gång för imorgon ska jag vara hårmodell på en fest som är ordnad i Finspång.
Puss & gotnatt.


Kommentarer
Postat av: Ida!

Gullis! Så gott med soppa! :D Älskar oxå det! Musslor vet jag dock inte, ska väl pröva någon gång kanske :) Vad kul med hårmodelljobb då?! LycKA till!!! pUSS

2011-08-26 @ 09:59:24
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0