Tråkinlägg.

Det gick verkligen inte att somna inatt. Det kändes jättetungt när jag andades och jag fick verkligen panikkänslor hela tiden. Det spelade ingen roll om jag tänkte positiva tankar för det kändes som om hela jag bara var tom. Jag kunde inte ens känna mina egna känslor.

Så jag vet inte om det bara var nån slags panikångestgrej, solsting eller för att jag fick en fästing i helgen som jag är osäker på ifall jag inte fick bort ordentligt med tanke på att den var så himla liten.

Hur som helst så la jag mig med min syster och Ivar men det var ju inte det lättaste att kunna somna i samma rum som min hund eftersom han låter värre än grisen själv och han snarkar nåt förskräckligt. Så jag blev asirriterad. Fast ingen slår tanten på sjukhuset som tur är.

Sen vaknade jag flera ggr inatt av mardrömmar osv. Klockan 7 imorse så kunde jag inte somna om så har varit vaken sen dess.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Förmodligen bara ta det lungt.

Fick dock världens lust att baka eftersom att vädret inte tillåter något kul idag.

Måste även meddela att min blogg är så jäkla tråkig så jag kanske bara slänger in lite inlägg då och då när jag får lust att skriva nåt. Det känns ju inte så jättekul att bara skriva massa tråksaker. Då vill ju ingen kolla min blogg.

Ne nu ska jag vila upp mig.

Hej då så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0