Vin & tacosmys:)

Nya gummistövlar från Scorett.

Hejsan!
Idag var det jobb. Det var väldigt mkt idag på jobbet och dessutom så har jag känt mig helt skakig i kroppen hela dagen. Lustigt.
Hur som helst så drog jag och Erik till systemet och köpte lite vin samt gummistövlar till mig eftersom vi ska till ett annat landställe som Erik och deras släkt har och som jag inte varit på än.
Jag vill även tillägga att jag var på "pissy mood". Haha, stackars Erik!

Jaja:)
I helgen mina vänner så ska jag fiska och sånt kul. HAHAHHAHAHAHAH. Största skämtet :P Dem som känner mig vet att det värsta jag vet är att fiska. Jag kan inte rå för det. Men så är det bara!
Dessutom ska vi kanske plocka svamp med xD Asså ? Jag har nog aldrig i mitt liv plockat svamp :P
Trots att jag är uppvuxen i skogen med liknande aktiviteter så var jag alltid barnet som gick längst bak och tjurade hela tiden xD
Haha jaja :P Jag har iaf tur att Eriks familj är så bra och jag ska dessutom se positivt på det hela för det kan ju trots allt bli mysigt. Och jag tkr ju så mkt om dem människorna som är där så :)

Nu har jag för övrigt ätit tacos och är proppmätt. Resten av kvällen består nog och vin och filmmys :)
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag avskydde att vara på det landet när vi hade stugan där. Fanns inte ett skit att göra, men gillar man att gå i skogen, fiska och bada så finns det att göra ;). Tror dock att jag skulle uppskatta det MYCKET mer idag än jag gjorde då. Hoppas ni får en mysig helg!

2011-08-13 @ 09:13:25
Postat av: Amanda

Sv:

Hahah jo Eva berättade mycket om dig när vi var där. Kände ungefär likadant som dig;) Hahah.

Det var mysigt stundvis men jag tappar lätt humöret när jag är i skogen och man blir ju så uttråkad på att inget intressant händer och alla djur är så jobbiga.

Men det är ju som du säger, om man gillar fiske o sånt så är det ju jättekul. Dem skulle nog känna likadant som jag gjorde nu ifall dem skulle följa med mig på en heldags shoppingrunda.

2011-08-15 @ 16:23:13
Postat av: Maria

Ha ha kan tänka mig det, finns nog en hel del gnällhistorier när jag ville åka hem ;). Vet att jag och en kompis fick för oss att gå hela vägen till Norrköping pga tristess, men det fick vi såklart inte för mamma. Jag vill gärna kunna ta en dusch och sånt och det är lite knepigt där.

2011-08-15 @ 17:12:35
Postat av: Amanda

Sv:

Oj glömde svara! Hahaha vad kul :P

Nae man luktar ju inte så gott precis där ;)

2011-08-17 @ 11:20:04
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0