1,5 år

Nu sitter jag i Eriks soffa och är skitmätt! Idag tänkte vi mysa lite eftersom att han & jag har varit tillsammans i 1,5 år idag.
Vi brukar inte fira månaderna direkt eftersom vi ändå hittar på så mycket mysigt annars.
Men idag tänkte vi att vi iaf skulle uppmärksamma den dagen. :P
Tänkte bara berätta en creepy sak.
Inatt så vakna jag hela tiden pga att Erik ligger och andas SÅ JÄVLA HÖGT SÅ ATT MAN BLIR GALEN!
Sen somnade jag iaf men då hände det där läskiga... Jag sover och vet om i sömnen att jag sover men kan inte få någon lugt. Sen sätter sig min själ upp fast min kropp ligger kvar, alltså som om jag vore död. Sen drömde jag att jag slog till mig själv flera ggr så att jag skulle vakna. Tillslut lyckades jag vakna på riktigt. Då våga jag inte somna om eftersom att jag kände att samma sak var påväg igen.
Det här har jag haft flera gånger. Det är så läskigt för jag kan verkligen inte andas och jag vill bara vakna!!
Någon mer som haft så?
Jaja tur att jag lever iaf!
Bild från Januari då Erik fyllde år.


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! :)

2011-02-20 @ 20:59:43
Postat av: hanna

söta ni är!

2011-02-20 @ 22:40:50
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0