19 år

Idag fyller jag 19!!!!
Vaknade av att tre falska stämmor sjöng för mig. Sen frukost och paket på sängen. Fick pengar och ett nytt elpiano som jag kan koppla in till lilla studiokitet som jag har. I skolan sjöng dem för mig innan jag tog bussen hem och jag fick ett fint nagellack av fina Hanna!

Slutade halv 12 idag så jag e hemma nu och fixar. Känns konstigt att va hemma så tidigt. Jag är ju så van med att sluta skolan när man är helt sönder i huvudet. Nu är jag helt rastlös här hemma.
Har lite bilder ifrån imorse som jag ev. lägger upp sen. Ikväll har Malin fest men vi får se ifall jag hinner gå dit. Får gäster ikväll och sen ska jag ju få viktig sömn inför imorgon då vi har våran sista och viktigaste konsert!!! :O

Just det: har 1 biljett kvar. Vill nån ha den och sitta me min familj så säg till nu!

Liten Amanda.

Tänkte berätta om en sak som mamma & pappa påminner mig om varje år jag fyller!
När jag fyllde fem år så vaknade jag på lite fel sida kan man säga. Haha.
Jag vaknade innan familjen kom och sjöng för mig. Då låg jag och tänkte "dem får inte sjunga vad är det för en dag" !!
Gissa vilken låt dem sjöng sen då ? hahaha. När dem kom in i mitt rum så skrek jag åt dem att dem skulle köra om. Matilda var sjuk + att hon hade en stukad fot. Men trots det så var dem tvugna att gå nerför trappan och jag kontrollerade så att dem hade gått ner också! (Nu för typ ett år sedan så fick jag reda på att Matilda tydligen inte hade gått nerför trappan, utan mamma och pappa gömde henne i en garderob så att hon skulle slippa gå ner. Hahah)
Sen körde dem om och sjöng för mig :)
Sen hade jag öppnat mina presenter och gissa vad jag sa då?
-Det vore ju kul om man fick nåt man önska sig.
hahahah. Så himla dum jag var! Jag kan lova er att jag aldrig har varit så annars. Fattar inte hur jag kunde vara så elak när jag var 5 år. Jag som alltid är så snäll :P 
Vill ni veta vad mamma hade gjort sen när jag kom hem från dagis? Hon hade åkt in till stan och köpt den där rosa prinsessklänningen som jag hade önskat mig!
 


Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS igen :). Ha ha vad roligt, tänk om dem hade spelat in hela senariot så du kunde titta på det nu ;) Tänk om Alva också gör så sen ;)

2011-02-11 @ 14:47:11
Postat av: Amanda

Tack!

Hahah jaa men det var nog tur att dem inte gjorde de ändå ;)

Alva blir förhoppningsvis så pass väluppfostrad så att hon inte gör så :P Jag tror att hon blir en glad och positiv tjej! :)

2011-02-11 @ 16:25:11
Postat av: Maria

Det håller vi tummarna för iaf :)

2011-02-12 @ 13:53:55
Postat av: Evelina

HAhahaha, fy fasen amanda! och du som klagar på att jag var så dum när jag var liten va :D Hahaha

2011-02-14 @ 20:41:02
Postat av: Amanda

hahaha ja men jag var bara elak den dagen ;)

2011-02-15 @ 20:06:26
Postat av: Amanda

hahaha ja men jag var bara elak den dagen ;)

2011-02-15 @ 20:06:26
Postat av: Amanda

hahaha ja men jag var bara elak den dagen ;)

2011-02-15 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0