Arg tjej

Idag har jag sjukanmält mig. Trots det så sitter jag nu i datasalen i skolan helt osminkad. Behöver ändå ha med mig böcker hem från skolan över lovet. Och snart ska vi få se ExpediSON filmen så jag ska stanna och kolla på den.

Har pianolektion klockan 12 som jag inte vill missa. Sen har jag musikal 13.20-17.20 som inte känns så vettig nu i början eftersom vi gör pissenkla saker. Men har missat 3 lektioner av den redan.

Anledningen till att jagär förbannad är för att jag låg vaken till klockan 5 imorse. La mig i tid igårkväll men ändå så låg jag vaken och upptäckte hela tiden att jag låg vaken. Ibland låg jag liksom och inte tänkte på att jag kunde somna och vissa stunder så var jag skitförbannad på allt för att jag inte kunde somna.

Sen slumra jag till lite innan 5 och sen vaknar jag självklart upp igen typ 5.10. Sen somna jag till 7.
Idag känns det som att man vaknat mitt i natten. Har svinont i magen och mår illa. Funderar på att dra hem efter filmen och sen ev. vila upp mig till 13.20.
Ska känna efter lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0