Eriks trerätters

Erik lagade så sjuuukligt god mat igår! Och det bästa av allt var att han inte ens gjorde det från recept förutom efterrätten!
Han är så himla duktig och det var bland det godaste jag ätit :) Sen hade vi supermysigt igår och Erik var så himla gullig och snäll hela tiden :P
Imorse vaknade han av att jag skulle upp till skolan. Då var han så gullig så jag ville inte lämna honom :( Hehe!
Idag samla vi in alla kläder och saker till konserthuset. Nu har vi flyttat in i De Geerhallen och kommer att vara där framöver. Nu är det på riktigt och det krävs hårt jobb. Känner mig riktig taggade faktiskt! Fy vad fort allt har gått :O
Det här var sista söndagen som man behöver ta sig upp. Känns skönt men ändå lite sorgligt.

Här kommer bilder på den goda maten:


Förrätt: Egenkomponerad sillmacka.Gott!

Varmrätt: Egenkomponerad fylld fläskfile med hasselbackspotatis och sås med basilika i + gurka och fetaost!:)

Efterrätt: Hemmagjord citronfromage med blåbär.

Det här måste jag få äta igen. Det var sååå gott :O 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0