ExpediSON.

Nu är vi klara med dem 6 föreställningarna som visades för skolor. Det blev alltså 3 föreställningar/dag och mellan 7-800 pers/konsert så det har varit intensivt kan man säga och min klass lever i en annan värld just nu.

Igår fick jag tar på 24nt tillslut! Äntligen kunde jag pusta ut. Imorse ringde dem och sa att dem kommer på föreställningen 10.30. Dem filmade lite och på deras nyheter idag så visar dem ett litet smakprov på ExpediSON. 

Måste bara berätta att allt är sååå kul. Älskar att stressa bakom scenen för att ens knappt hinna få på sig kläderna man ska ha och sen bara köra järnet. Har så jäkla kul på scenen så det är stört!
Publikerna har även varit riktigt grymma också! Trodde dem skulle somna ibland eller vara lite dryga men dem var snälla och glada :D
Här kommer lite bilder på vad som händer när vi inte är på scenen och kör:

Vi kommer dit lite innan sju för att sminka oss som skräcködlor typ.

Sjunger upp, byter om och taggar.

Äter godis från våran karamellkungssponsor. Nu är godiset dock slut :(


 
Dricker cacao cream i deras mysiga fikarum.

Bilden är lånad ifrån Hannas blogg
Idag var det tårta och utvärdering av våra skolkonserter! Fin tårta va? :D 

Känns helt stört att vi bara har en endaste konsert kvar :( Vi har haft så himla roligt och växt för varje konsert. Jag tänker på hur mycket vi har slitit för att komma till dit vi är. Alla sena rep på vardagarna och även helgerna är över. Vi har åstadkommit så mycket och tänk att vår klass står för allt detta som ligger bakom! Och tänk att vi får chansen att ha symfoniorkestern som hjälp på konserten.


Parketten är redan fullbokad så nu finns det endast några biljetter kvar på balkongerna. Skynda er att boka på ticet.se.
Föreställningen börjar som sagt kl.15.00 i De Geer hallen för er som är intresserade.


Imorgon fyller jag år också! GLÖM INTE DET! haha. Bakar massa goda pajer nu som jag ska bjuda släkten på imorgon :)
Puss& kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0