Expedison är igång!

Hej!
Idag körde vi igång med Expedison. Tre föreställningar gjorde vi som växte och blev bättre eter varje föreställning. Var dock riktigt svettigt och stressigt. Ibland hann man inte få på sig kläderna.
Allt har varit såå kul idag.
Men tyvärr så ringde 24nt till min mobil imorse och jag missade detta samtalet eftersom jag värmde upp då. Dem skulle ju filmat på första föreställningen. Håller på för fullt för att kunna få tag på dem. Har gjort allt jag kan för att få tag i dem men det går inte så bra :(
Synd ifall dem inte kan komma förbi imorgon på nån föreställning.
Jaja.. Nu sitter jag och väntar på Erik. Luktar ju inte så jättegott så jag ska nog gå och ta en dusch och ta bort det äckliga sminket.
Puss &  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0