Expedison

Jo nu tänkte jag berätta lite om vad det är för projekt som jag håller på med!

Det är såhär att alla musiktreor på De Geer får varje år göra ett projektarbete i helklass med son, alltså symfoniorkestern i Norrköping.
Det går ut på att vi ska få ihop en konsert där vi sköter allting helt själva. Och tro mig det har inte varit så lätt. Vi har bl a en marknadsföringsgrupp, sminkgrupp & klädgrupp, manusgrupp, komposition och notgrupp.
Man får välja en grupp och där ska man få ihop det som tillhör kategorin för att få en föreställning.
Dessutom ska alla i klassen även spela, sjunga och dansa i denna föreställning.
Det första vi gör är att komma på något namn som passa till handlingen och har -son med i slutet. 
Vi kom på namnet Expedison.

Jag är med i marknadsföringsgruppen och vill locka så många som möjligt dit. Ni kanske redan har sett lite info på våran facebook sida eller kanske i UngNT idag ?
Det kommer även en artikel i Folkbladet och på 24nt nästa vecka.

Nästa vecka kommer det vara föreställningar på både onsdag och torsdag men detta är endast för skolor som anmält sig.
Men på Lördag nästa vecka så visas konserten för allmänheten och ni kan köpa biljetter på den här länken:
http://www.ticnet.se/search.php?convert=1&tm_link=tm_header_search&language=sv&keyword=Expedison

När: Lördag den 12 Februari
Tid: 15.00

Hoppas ni vill komma!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0