Fredag.

Hej!
Jag vill bara tacka gud för att jag har en ledig dag imorgon. Nu sitter jag i ett städat rum som världens bästa mamma har städat.
Har verkligen blivit förkyyyld! Idag kilade jag ner till apoteket för att köpa lite.
 Det är bara att köra på trots detta. Haha åt en rå vitlök förut.
Varning:
 Gör inte det om ni inte vill ha ont i magen! 

Hade jag haft ett vanligt liv nu då man bara går till skolan el. jobb så hade jag lungt stannat hemma men just för tillfället så lever jag ju inte ett normalt liv.

Idag repade vi med kläder och sånt. Hahaha det blev lite kul men en aning stressigt då man inte ens hinner ta på sig kläderna innan man ska ut på scen. Jaja ROLIGT!

Om en vecka fyller jag 19 ? Hjälp... Har inte ens tänkt på det typ. Det är nästan skandal att jag inte tänker på min födelsedag!! 
Men har ju inte tid som sagt!
Jag tänkte skriva ett inlägg senare om vad SON-projektet är så att ni vet lite mer :)
Nu ska jag fortsätta med mitt godis och medicinknarkande. 

Blir en bild på min söta älskling. Igår låg vi och skrattade massor innan vi somnade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0