Härliga morgon!

Har fått mig en rejäl sovmorgon! Vakna lite efter 9 och har nog sovit i 10 timmar...
 Känner mig lite bortskämd.
 Men trots det så är jag jättenervös inför provet idag.

Har pluggat på det och ska fortsätta med det. Men först ska jag göra i ordning mig. Ska åka klockan 2.

Blir en bild på mig & Ida:

Maj 2010

Ikväll direkt efter provet så drar hon med sin fina pojkvän Erik till Stockholm för att sova på hotell och för att tidigt imorgon åka till Fuenteventura. Nej vadå jag är inte alls avundsjuk!! :O Tycker att du både du & jag kan lämna våra Erikar hemma och åka bara du & jag? ;) Haha nej jag skojja. Men jag är glad för din skull. Ha så kul nu och bli nu inte brunare än mig för då blir jag arg ;)

Okej nu ska jag va seriös. Jag är faktiskt glad för din skull och jag hoppas att ni får det skitbra och njut nu på det fina hotellet som ni ska bo på! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: Jag vet, det är så synd om henne!!



Visst blir man avundssjuk, vill ju med till något varmt ställe! Men vi får väl nöja oss med att vi får se ExpediSON imorn!

2011-02-17 @ 20:55:49
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: ida

^gumman va du e fin assa. erik och jag sitter i lobbyn/bar/reception/vadsomhelst, och e snurriga och trotta och vill inte aka hem imorgon. Du o jag ska leka snart gumman och jag langtar sa mycket tills dess! du e sa gullig som bryr dig vannen. mànga kramar och pussar.

2011-02-25 @ 00:39:40
URL: http://iswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0