Melodifestivalen.

Sitter med min familj och kollar på melodifestivalen! Jag kollar oftast för att det är som en tradition och det är kul att kritisera alla för det är typ det jag gör. Nemen jag har blivit snällare på senaste tiden men jag kan verkligen INTE sluta bli förbannad när någon är t ex bra på scen eller har fått en bra låt och så kan dem inte sjunga!!
Förlåt nu Sara Lumholdt men jag tar nu din låt som ett bra exempel.
Tyckte att den var en rätt bra låt men hon kunde ju verkligen inte sjunga!! :O Då har man alltså slösat bort en hel låt när det ändå finns tusentals tjejer som vill ha den där låten och hade kunnat sjunga den sååå mycket bättre!!

Bild lånad från google.

Sara var dock bra på scen tyckte jag. Men nu vill jag klaga på en till grej. Varför röstar alla svenskar på typ massa gamla kärringar för? Tror vi svenskar på allvar att dem därute i Europa vill se en gammal kärring på scen ? I Sverige ska vi ALLTID hylla alla 40-åringar men för t ex Robyn eller September som slått utomlands blir inte hyllade förrens flera år efter! Blir bara så trött ibland...
Känner mig dum som kritiserar andra eftersom jag vet själv att det inte är så lätt men kan inte låta bli när det gäller melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Sara var urusel på att sjunga, tom jag hade gjort de bättre och jag kan inte sjunga.

2011-02-19 @ 21:28:10
Postat av: Amanda

Ja vilken tjej som helst hade kunnat gjort det!

Det är ju lite frustrerande eftersom hon är "artist" och inte ens kan..

2011-02-20 @ 16:45:52
Postat av: hanna

Tack Amanda :) Ja melodifestivalen är verkligen sämst!!! Endast kul att titta på för att klaga haha

2011-02-20 @ 17:36:47
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0