Min alla <3-ans dag.

Kom ju på att jag inte visat vad som hände då!
Först fick vi glass av vår lärare för att vi var så duktiga! Ploppglassen var jättegod :
Sen skulle jag & Erik dra till Ikano men vi kände oss inte så bra så vi provade Hageby centrum. Har aldrig varit där inne. Stort var det men inget bra utbud. Så vi drog till Ingelstad för att kolla skidkläder. Jag kom hem med ett par skor istället. Sen in på ica maxi för att köpa nåt gott till kvällen!
Eftersom vikände oss förkylda så köte vi soppa. Romantiskt! ;)
Sen köpte vi ost & kex, lite vindruvor och såna där chokladtoppar.
Chokladhjärtan hade vi också! :) Till det blev det Entourage.
Köpte dessa skor + ett par solglasögon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0