Shoppat

Just nu sitter jag med älskling och en godisskål. Jättemysig lördag har det varit.
Snart ska vi äta god mat med mami och papi.



Idag köpte jag en vit halsduk, vita vantar och en vit mössa.
Sen köpte jag detta:

Okej. Tyck inte att jag är knäpp. Men köpte denna fina enkla svarta bikini från H&M. Dem tar ju slut så fort så jag passade på att ta den. Igår på stan så var alla 38:or i överdelen slut men nu fanns den på Maxi :) Glad jag blev då! Den är ju billig
och liknar verkligen den där som alla slåss om från Nelly. Om ni hittar denna bikini i er strl så tveka inte att köpa den! Den är värd att skaffa sig!
Nu har jag en bra vit och en bra svart bikini till sommaren. Perfekt!

Sen köpte jag en hudkräm till mina äckliga torrutslag i ansiktet +B-vitamins brustabletter som jag ska ta när jag börjar träna sen efter lovet! :)

Nu har jag lagt in lite bilder från familjens kamera så jag tänkte lägga in från min födelsedag sen.
Ha en bra kväll!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0