Söndagsångest.

Hej!
Bilder från Trysil kommer droppa in nån gång under veckan. Känner mig alltför deppig idag men jag kan säga att jag har haft en jättemysig vecka i Trysil.
Idag har jag dyyyngpluggat Naturkunskap. Har ju slutprov imorgon bitti och jag fattar ingenting! Sen tror jag att Svenskaboken skulle vara utläst imorgon med? ...
Japp ni ser vilken koll jag har.. Från och med nu och några veckor framåt har jag fullt upp i skolan med alla slutprov och grejjer!
Idag är en ren ÅNGEST dag. Förutom att min pyamas från HM kom idag så den ska jag sova i.
Annars är allt bajs & skit.
hejdå.
Btw, fick precis reda på att jag är missbildad typ.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: hanna

Nu är det bara att köra på!! Vad menar du med missbildad? :(

2011-02-27 @ 21:08:28
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Maria

Kämpa på, snart är skolan slut och du får lite ledigt :)

2011-02-28 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0