Trött JA

Är helt sluut i kroppen och helt krasslig. Men alla i klassen känner nog så idag.

Jag kom hem för en stund sen efter en intensiv dag i De geerhallen. Fy vad svettigt och stressigt det var! På eftermiddagen blev jag så trött men då fick man äta av godiset som karamellkungen har sponsrat! Gott men ont i magen fick man.

Imorgon gäller det! Tre konserter och första börjar klockan 9. Vi ska uppträda för högstadieelever eftersom alla gymnasieskolor har studiedag, förutom vi då. hehe!
Kvällen kommer bestå av att fixa håret och lite annat. Åker halv 7 imorgon för att hinna sminka mig till konserten.



Nu ska jag ta bort äckliga fetsminket och duscha!!
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0