Trötttttt

Skulle egentligen bloggat igår men då funka inte datorn :(
Jaja... Idag kom jag hem iaf och det känns riktigt skönt måste jag säga. Är så jäävla trött! Idag började jag även bli förkyld i halsen :/
Om en vecka har vi redan haft våra tre första föreställningar. Känns rätt konstigt faktisk! Man har varit så inne i hela detta projekt sen typ oktober och nu börjar tröttheten sätta sina spår på allvar. Men jag tycker det är så fruktansvärt kul ändå att ha en intensiv period och sedan ta det lungt osv.
Jaja.. Hinner ju inte blogga eftersom jag kommer hem vid nio varje kväll. Imorgon slutar vi tio på kvällen.

Idag när jag kolla min mail så hade min frisör skickat dessa bilder till mig från deras övningskväll:)

1.



2.



3.



Tänk så mycket man kan göra med lite hår! :D


Kommentarer
Postat av: Erik

Helt suveräna frisyrer, riktigt fint :)

2011-02-04 @ 23:28:54
Postat av: Hannis

När ska du ha håret sådär, och var de löshår också?:P haha :D men fan va coolt de blev?

2011-02-05 @ 19:34:27
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0