Min födelsedag

Tänkta lägga in bilder från min födelsedag för en vecka sedan :P
Måste visa min fina tårta!  

Blev ett stort paket, god frukost och en hund i sängen som försökte ta frukoste hela tiden.

Syster kom hem och mormor kom till oss. Här gör vi mat. Ivar sitter på golvet och hoppas på att få nåt gott ;)


Magnus & Ingela kom och sjöng.



 


Fick mig själv på min favorittårta! Jätteglad blev jag :)
Den där tårtan är såå god med blåbär & hallon i. Så gott!

Nu håller Erik på och packar för fullt här. Jag packade hemma idag men kom nyss på att jag har packat allt förutom termobyxorna och skidjackan. Haha så dum jag är. Men ganska typiskt mig att jag kommer ihåg att packa ner allt som ska vara i necessären men inte det som jag ska ha på mig när jag åker skidor..
Får packa de imorgon då. Pappa kommer nog sucka ordentligt åt mig som vanligt :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0