1 januari

Den här dagen är så himla konstig. Det här är nästan den enda dagen som dem flesta av oss är lediga och vad  gör man en dag som denna?
Man slösar bara brt den men och vill att det ska bli nästa dag.

Igår var det ganska kul måste jag säga och jag hr bilder ifrån festen men dem kommer upp på bloggen imorgon eftersom jag åker hem till familjen och jag känner att jag vill landa.
Idag ska man väll erkänna att man mår som man förtjänar. Huden och håret är torrare än sand. En riktig fuldag med andra ord.
Men jag är glad för att jag har världens bästa pojkvän<3
På nyårsdagen blir allt bra om man äter detta:

Kebab

En isglass ur krokodilgapet!

Där har ni lite tips av mig ifall det behövs för er idag! Visst är jag bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0