Amanda har syndat

Idag mår jag betydligt bättre. Har tagit en promenad och lite så. Kanske inte så händelserik dag men ändå lite har hänt. Min frisör kontakta mig på FB och fråga om jag vill vara modell för lite håruppsättningar på onsdag. Kul :)
Kom på för en stund sen att Erik fyller om bara 2 veckor. SHIT! Kolla lite presenter åt honom nyss.
Sen firar mamma och pappa att dem varit tillsammans i 100 år idag så jag och Stina är ensamna hemma.
Mamma har varit jättegulligt och köpt kyckling, bröd, vindruvor och massa godis och glass.

Dem här sjukdagarna som jag haft så har jag försökt hittat ursäkter till att få äta nåt onyttigt men jag hittar inte nåt bra i ursäkten att det är synd om mig. Jag brukar alltid bestämma att inte äta onyttigheter i vardagarna förutom helger och det funkar. Men nyss så åt jag faktiskt än glass till mitt kaffe.
Det var jävligt gott och det är ingen ide att ångra nåt för det finns inga ursäkter. Jag ska se till att tappa mina sista 5 kilon innan sommaren. Mitt mål är ju att känna mig snygg i bikini.
I flera år har jag kämpat men jag hoppas att det kan bli i år. För två år sedan ändrade jag mina matvanor helt och har sakta men säkert gått ner lite. Jag har dock valt att inte prata så mycket om det i bloggen men det kanske blir att jag gör de iaf.



Blir kankse inte lika snygg som Adriana Lima men man kan ju fantisera lite :P Jag kan göra mitt bästa inför den förhoppningsvisa Kroatienresan ;)

Nu ska Ivar få lite mat och sen blir det en liten promenad med honom.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du är jättefin som du är och behöver inte gå ner i vikt!

2011-01-13 @ 19:33:04
Postat av: Matilda

har dom varit tillsammans i 100 år ?! :o jisses, haha

Jag tycker du är skitsnygg i bikini redan nu! Om man kan säga så utan att de låter fel haha :)

2011-01-13 @ 20:23:13
URL: http://owcrap.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack Maria! Det tycker jag om dig med men jag har ett mål som jag skulle vilja klara :) Har inte känt hur det känns att vara smal sen typ 6:an :P

2011-01-13 @ 20:32:33
Postat av: Matilda

sv:

Då får du säga grattis!

Jo men de bra med mål :) jag har med ett mål - att gå tillbax till min vikt i högstadiet.. träffade ju Mårten i ettan och vikten gick rakt uppåt :( men nu jäklar, Beach 2011 nu kör vi :D haha

2011-01-13 @ 21:57:35
URL: http://owcrap.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag ska ju själv gå ner minst 6 kg till sommaren så ;)

2011-01-14 @ 10:01:58
Postat av: Amanda

Hehe okej. Men gör det bara för att du själv vill. Jag tycker att du är fin som du är och att du har blivit smal. Men jag vet ju att det är kul att nå sitt mål. Hoppas vi åker till Kroatien :D

2011-01-14 @ 14:08:06
Postat av: Maria

Ja det är självklart för min egen skull jag ska gå ner, trivs inte alls med som jag ser ut nu. Självklart ska vi åka till Kroatien!!

2011-01-14 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0