Cool frisyr

Jag var ju hos min frisör Wenche idag där hon och två andra frisörer skulle ha en speciell grej i Stockholm nästa helg så dem ville testa lite frisyrer.
Wenche gjorde massa frisyrer på mig. Det var jättecoolt att få se hur man ser ut i olika frisyrer och vad man egentligen kan göra med sitt hår :)
Hon var snäll som alltid och det var tre andra tjejer där med. När vi var färdiga som tvätta dem håret på oss och fönade det. Så nu har jag ett välvårdat hår som luktar jättegott :)

Det här var den första frisyren hon gjorde och den ända som jag har en bild på.
Frisyren på bilden ska ev. ha en fjäder eller en flor för ansiktet.


Kommentarer
Postat av: hanna

Fan vad coolt! Vad kul att du fick göra det där :)

2011-01-19 @ 22:28:16
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hehe a det var kul :)

2011-01-20 @ 20:23:24
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0