Förlåt!

Hej!
Ville bara be om ursäkt för dålig uppdatering men igår så slutade jag vid 9 på kvällen och då var jag ganska trött!
Igår så tog jag spårvagnen hem till Erik på kvällen. Då var det inte så mycket folk i stan och det innebär att lite väl lustiga människor kan komma lite var som helst. Igår vid Nya torget hoppade två lustiga killar (vill ju inte kalla dem män precis) i 20 och 40års åldern in.
De vägrade betala och sen upptäckte dem att dem skulle med spårvagnen åt andra hållet men den yngre killen vägrade hoppa av och var helt stört förbannad och jättedum mot chauffören. Så vi stod ju kvar där ett par minuter innan vi drog vidare. En kvinna bakom mig tyckte att det var så obehagligt så hon hoppade ur spårvagnen.
Tur att ingen blev skadad mer än själva spårvagnen som han sparkade massa på när han tillslut hoppade av.

Då ångrade jag att jag inte tog 3:an med Hanna. haha :P
Btw, Ni såg väll henne på "vem vet mest" igår? Hon var ju med :D
Om inte så kan ni kolla på svtplay :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0