Fuldag nummer 1

Det här är inte min dag alltså. Mår illa, äter bara massa skit och har knappt gått utanför dörren.
Nu är jag hos älsklingen iaf och min älsklade och bästa pappa skjutsade in mig.
Innan jag åkte så hittade jag inte mitt make up store kort som jag måste ha imorgon. Men som tur var så låg det på min svarta byrå men eftersom kortet är svart så tog det ett tag innan jag såg det.

Jag mår illa men ändå bakar vi paj för att vi har tråkigt.
Min hy är hemsk av allt skit man stoppat i sig. Det känns som att hela kroppen är som en enda bulldeg och man känner sig så ful så att man inte ens vågar gå till gymet.
Usch. Jag måste göra nånting och komma igång.
På det här lovet så har jag lärt mig att jag är en tjej som mår bäst av att göra mycket och att det är skönt stressa.
Man blir ju bara fet annars.
Herregud undra om jag ens kan vara mammaledig. Jag kommer ju bli helt knäpp.
Hmmm undra om jag verkligen vill bli en lyxig hemmafru när jag är 30+?


Kommentarer
Postat av: Maria

Man måste inte vara mammaledig länge för att man är mamma, pappan kan vara hemma med bebisen också :). Det är väldigt låååååångtråkigt att vara hemma!!

2011-01-04 @ 22:35:14
Postat av: Amanda

Ne det är klart.

Förhoppnngsvis så har jag redan gjort en massa saker innan jag får barn också så att man kanske ändrar sig.

Men jag tror att den jag får barn med också får vara pappaledig när det gäller mig :P

2011-01-06 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0