H&M


Några av mina favoriter.
Vilken/vilka ska man välja?

Jag är så sugen på att beställa bikini nu. Vet dock inte vilken man ska välja eftersom jag redan har en på G från nelly.  Den är svart och många köper dem varje år.

Men jag vill ju ha en till och jag har nästan som tradition att köpa ifrån H&m varje vinter men nu har jag länge funderat på vilken som jag ska beställa?
Den mörkblå gillar jag för att jag passar i det men samtidigt vill man ju ha någon mer färgglad som typ röd eller mintgrön.
Erik gillade den rutiga överdelen och jag är sugen på den också.
Sen vill jag ju testa baddräkt med...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker den röda!!

2011-01-11 @ 22:13:55
Postat av: Miri

den första var ursnygg! blått är ju så himla fint när man är blond och blåögd också!

2011-01-11 @ 22:24:57
URL: http://miriisabella.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ta den genomskinliga till höger!

2011-01-11 @ 23:44:17
Postat av: Amanda

Jag tror inte ens att jag har någon röd och det skulle vara kul att testa.

Sen är ju den mörkblå så himla fin och jag tror att den kommer bli asbra med. Har ingen sån ordentlig heller.

Det kanske blir dem båda då :)

2011-01-12 @ 11:15:24
Postat av: Maria

Köp allihop vettja :)

2011-01-12 @ 14:29:28
Postat av: Amanda

Ja om man hade råd med det :P

2011-01-12 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0